Geplaatst: 01-12-2006 21:26
[69115] Hallo. Ik ben momenteel bezig met een mondeo 2.5 V6 automaat, waarvan de automaat alleen in de achteruit reageert. Vooruit kruipt hij een heel klein beetje (in alle vooruit versnellingen). Olie zit er genoeg in.
Wie heeft hier meer ervaring mee, en kan mij vertellen wat er precies aan de hand is.
Vast bedankt.