geen vooruit op automaat

2 reacties

Merk
Ford
Model
Mondeo
Type
Onderwerp
Motorcode
2.5 V6
Eerste inschrijving
januari 1995
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 01-12-2006 21:26

[69115] Hallo. Ik ben momenteel bezig met een mondeo 2.5 V6 automaat, waarvan de automaat alleen in de achteruit reageert. Vooruit kruipt hij een heel klein beetje (in alle vooruit versnellingen). Olie zit er genoeg in.

Wie heeft hier meer ervaring mee, en kan mij vertellen wat er precies aan de hand is.

Vast bedankt.