Geplaatst: 15-06-2007 8:20
[82395]Koppelingcilinder vervangen en nu lekt hij bij de aansluiting. Het gaat om de hoofdcilinder in het schutbord. Leiding weer losgehaald en nu blijkt dat er geen kraagje zit op de leidingeind. Heeft iemand misschien een tekening of weet hoe deze leiding moet afdichten?