Geplaatst: 16-06-2007 22:50
Moter loopt niet meer , onderweg opgehouden.
Geen vonk op de bougiÞ kabels, geen spanning op de bobine ( dus op de stekker) , foutcodes uit lezen wil helaas niet meer lukken was eerste keer geen probleem , maar na 2e keer proberen kan ik niet meer in het geheugen van de moter ecu komen, de overige ecus van de auto dus wel maar ja daar heb ik niets aan.
Foutcodes die er in zaten hadden geen betrekking op deze storing, L.m meter, lucht regelklep, auto loopt op gas dus de andere storings codes kan je raden.
Ik heb hem gewoon op benzine staan maar geen verschil het zit dus niet in het gassysteem.
Ik ben er heel even mee aan de gang geweest i.v.m drukte,
- zekeringen zijn goed
- spanning op de ecu
- massa op de ecu
missschien ideen ?
alvast bedankt voor het meedenken.