Geplaatst: 18-06-2007 8:21
Heb hier een Golf staan welke geregeld afslaat onder het rijden. Je rijdt gewoon en zo ineens valt hij dood. De sleutel terug draaien en weer op contact zetten (koppeling niet ingetrapt) en hij slaat weer aan. Waarschijnlijk valt de ontsteking weg maar zekerheid hebben we niet.
Bobine(plus moduul) al vervangen en Hall-gever is nieuw. Zit nu te denken aan kontactblokje of systeemrelais..
Iemand hier ervaring mee??
René