Schokt iets en is niet snel (geen foutcode)

5 reacties

Merk
Opel
Model
Astra
Type
Onderwerp
Motorcode
1.7 DTI
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 19-06-2007 18:00

[82681]Auto schokt ietsje en is niet echt snel en doet dit eigenlijk de laatste maanden.
Het is al wat langer zo en hij heeft hem bij Opel al eens laten uitlezen (had toen geen fout opgeslagen)

Deze week gaat soms het lampje (mil) branden en dan rijd de auto ineens wel zoals het hoort.
Alleen na het stopzetten heeft hij weer hetzelfde probleem.
Komt net hier of ik ook eens wil kijken, net uitgelezen en inderdaad geen fout.
Iemand misschien een idee of dit al eens eerder meegemaakt met dit type.
Oiram