Geplaatst: 26-06-2007 13:16
Hallo
Wij hebben een alto van 1998 staan met het probleem dat die
op contact blijft staan.
Ben er mee aan het meten geweest daaruit blijkt dat in het systeem van de ruitenwissers
iets niet goed zit. Als de zekering er uit is en dan aan de achterkant van de zekering kast meet
komt er op de verkeerde draad stroom op te staan. Als ik dan de stekker van de stuurkolom schakelaar
er af haal is het goed. Heb dus andere stuurkolomschakelaar geprobeert maar word nix anders van.
Als ik dimlicht aan heb loopt de auto wel en zijn de controle lampjes ook uit kan dan de sleutel er uit halen
en dan blijft de motor gewoon draaien moet dan eerst licht een keer uit en dan weer aan doen dan slaat die af.
wie kent dit probleem
Alvast bedankt