Geplaatst: 26-06-2007 11:48
[83154]hallo
Ik heb een probleem met mijn golf:
als ik de auto open met mijn afstandbedienig ( alarm) dan schiet hij weer op slot.
en meestal bij de 2de keer blijft hij open maar dan gaat het alarm af als ik het contact aanzet.
ook mijn lichtzoemer doet het niet meer!!! heeft dat dan soms ook met elkaar te maken???
Groeten Roy