Geplaatst: 26-10-2005 21:54
[41142] Hey,
ik heb juist een nieuwe koppeling gestoken in de berlingo.
Nu alles gaat perfect enkel bij naar 5de versnelling schakelen
kraak de boite heel even.
(is mijn wagen niet en weet ook niet of dit ervoor ook al was)
Kan het aan de afstelling liggen van de kabels die de versnellingbak bedienen/en hoe stel ik die eventueel af??