als de motor goed op temperatuur is gaat hij bij optrekken w

6 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Vento
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1996
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 30-10-2005 0:56

[41324] Hallo ik heb een probleem met mijn vento met adz motor .

Als de motor goed warm is dan gaat deze bij optrekken in toeren wegvallen en soms zelfs afslaan de auto loopt alleen op gas want de pomp staat alweer vast maar word weer gangbaar gemaakt .

Ik werk zelf bij de dealer maar wij komen er ook niet meer uit heb ook al delen gecontroleerd zoals : gasconveurter en stappenmotor en lambdasonde en bobine+module in 1 en de halgever en onstekingstijdstip en uiteraard verdelerkap , kabels en bougies allemaal gecontroleerd maar klacht is er nog steeds . wie kan mij hier mee helpen .

Alvast bedankt . Haagse harry