Geplaatst: 03-11-2005 23:09
[41692] Hallo opel mannen en vrouwen,
Ik kan een opel corsa uit '90 of '92, (een 1.4) kopen,
zijn deze autotjes redelijk betrouwbaar of zijn er bepaalde zaken waar ik beslist op moet letten,wil ik niet stilvallen onderweg??? het is een carburateur motor en volgens mij heeft hij ook een elektronische benzine pomp (dacht ik gehoord te hebben)...
alvast bedankt...