Geplaatst: 06-11-2005 18:29
[41849] hallo wie weet er nog een oplossing voor een ford escort 1600 16 klepper e.f.i motot. computer is vervangen .zekering kast is vervangen onsteking ook .en de b.d.p.sensor ook maar het probleem blijft het zelfde .wie weet er nog goede raad op .behalve aansteken . alvast bedankt .marcel