Geplaatst: 16-11-2005 17:22
[42542] dag
wij moeten de kachelradiateur vervangen van espace van '97, ik heb al gelezen dat complete dashboard er voor uit moet, het stuur enzo moet dan natuurlijk ook uit neem ik aan, waren zullen we nog meer tegen aan lopen of heeft iemand tips!!!