Geplaatst: 23-11-2005 8:04
Ik heb hier een bmw x3 3.0d, de eigenaar heeft benzine getankt i.p.v diesel, nu wou ik de tank leegzuigen maar krijg er niet veel uit, ook al geprobeert op contact, dan spuit de opvoer pomper wel wat uit maar ik krijg hem op deze manier niet helemaal leeg,er blijft zo ongeveer +/- een kwart in zitten?