brandstof tank leegzuigen?

4 reacties

Opgelost

Merk
BMW
Model
X3
Type
E83
Onderwerp
Brandstof(systeem)
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2004
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 23-11-2005 8:04

Ik heb hier een bmw x3 3.0d, de eigenaar heeft benzine getankt i.p.v diesel, nu wou ik de tank leegzuigen maar krijg er niet veel uit, ook al geprobeert op contact, dan spuit de opvoer pomper wel wat uit maar ik krijg hem op deze manier niet helemaal leeg,er blijft zo ongeveer +/- een kwart in zitten?