Geplaatst: 19-11-2005 15:45
[42752] Ik heb een mercedes vito V230 benzine gekocht. Er zat geen instructieboekje bij. Ik wil graag weten hoe de dashbordverlichting kan verstellen.
Tevens zou ik willen vragen of iemand mischien een instructieboekje heeft voor zo'n wagen die ik kan overnemen???
ik hoor het wel