Geplaatst: 19-12-2006 15:43
Ik heb hier een Fabia 1.4 16v staan. De motor gaat plotseling op 2 cilinders lopen. Geeft als foutcode overslaan aan van cilinders (o.a. code 16684)
Bougies, bougiekabels en bobine vervangen. Probleem leek over, maar keert weer terug. Na het wissen van de foutcodes loopt hij weer even goed en gaat dan weer in de fout. Weet een van u wat het probleem zou kunnen zijn|?