2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 27-06-2007 12:37
[83234]Kan ik deze auto uitlezen met een ODBII scan tool, en zo ja waar vindt ik de aansluiting?