Geplaatst: 27-06-2007 19:17
[83255]hallo beste mensen,
Ik ben op het moment bezig met een golf 3 uit 93 met een 1.6 motor,
er komt benzine ToT de injector - maar spuit niet in.
en ik heb ook geen vonk vanaf de bobine.... ik heb er een andere computer aangehangen - precies hetzelfde,
nu wou ik graag weten waar ik het relais kan vinden,en welke het is.. of deze klacht vaker voorkomt en wat het nog meer kan zijn.
bvd stefan