relais defect?

6 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Golf
Type
Onderwerp
Motorcode
1.6
Eerste inschrijving
januari 1993
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 27-06-2007 19:17

[83255]hallo beste mensen,
Ik ben op het moment bezig met een golf 3 uit 93 met een 1.6 motor,

er komt benzine ToT de injector - maar spuit niet in.
en ik heb ook geen vonk vanaf de bobine.... ik heb er een andere computer aangehangen - precies hetzelfde,
nu wou ik graag weten waar ik het relais kan vinden,en welke het is.. of deze klacht vaker voorkomt en wat het nog meer kan zijn.
bvd stefan