Geplaatst: 28-06-2007 21:48
[83335]heb het volgende probleem, de linker achterrem van een astra g loopt tijdens een lange rit aan dan draait het wiel gewoon zwaar, hij remt
dus een beetje,ik heb het volgende al gedaan de remklauw vervangen en het remsysteem ontlucht en door gespoeld de remslang gecontroleerd deze is ook goed.
heeft iemand hier ervaring mee.
alvast bedankt.