Geplaatst: 28-06-2007 12:26
[83304]Na het vervangen van de distributieriem is bovenstaan probleem ontstaan. (bij warme motor)
De uitlezing geeft geen code aan.
ODP sensor is niet los geweest de bekabeling heeft geen zichtbare beschadiging.
Gasklep gecontroleerd en schoongemaakt.
Bougies vervangen.
Wordt er een foutcode gegenereerd bij bv een slecht contact en/of een defect van de ODB sensor?
Wordt er een foutcode gegenereerd bij een defecte bobine module?
Wie kan mij hier verder helpen.