Geplaatst: 26-12-2006 18:55
[70772] Ik zit met een dobberend rijgeluid vooraan waneer ik over oneffen wegdek rijd
Bijvoorbeeld bij:
- Rijden op kasseien vooral wanneer mijn stuur gedraaid is(veel minder in de rechtuitstand)
- Met afgedraaid stuur over een vluchtheuvel rijden
- Met gedraaid stuur een oprit oprijden(over borduursteen)
- Rijden over een wegdek waarbij er een verschil is van hoogte v/d wegdekplaten en natuurlijk afgedraaid stuur(in een bocht dus)
Het geluid is dus het best te produceren bij korte venijnige reacties op de voortrein met gedraaid stuur
Ik heb op actis al eens iets gelezen over de motorsteun RV maar naar mijn mening zou dan het geluid niet mogen zijn bij ontkoppelde motor
De kogelgewrichten v/d draagarmen en de torsiebar zijn het al zeker niet.
De bouten van het subframe heb ik ook al eens nagetrokken.