Geplaatst: 28-12-2006 22:07
[70947] We hebben hier een auto staan die het volgende probleem heeft.
Auto start koud normaal en bij of na normale ritten in de omgeving start hij gewoon na ca 10 min stil te hebben gestaan. Maar wanneer er een redelijke rit is gemaakt en de motor langere tijd harder heeft moeten werken slaat hij na even (ca 10 min) stil te hebben gestaan niet of nauwelijks meer aan. Je moet soms meer dan 20 tot 40 seconden starten voor hij weer aanslaat, ook laat hij het soms geheel afweten. en moet het later nog eens geprobeerd worden.
Inmiddels zijn alle verstuivers vervangen (na lektest), de hogedrukpomp, de hogedruk sensor en tevens het beruchte O-ringetje maar nog steeds geen succes.
Wie weet raad??