Geplaatst: 23-03-2007 0:04
[77029] motor schoongespoten,auto start niet meer.alleen als motor koud is,dus echt een dag wachten,starten en lopen.
na 2 minuten slaat hij af en slaat hij niet meer aan.als je een dag wacht slaat hij meteen aan,maar na 2 minuten is het afgelopen.(geen vonk meer)
al vervangen:complete ontstekingsunit,ontstekingsmodule,bobine,ecu.
iemand een idee? bdp sensor niet te vinden aan die auto.