scorpio met koude motor loopt ca 2 min.slaat af,loopt niet meer.

4 reacties

Merk
Ford
Model
Scorpio
Type
Onderwerp
Motorcode
2.9i 12v
Eerste inschrijving
januari 1996
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 26-11-2025

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 23-03-2007 0:04

[77029] motor schoongespoten,auto start niet meer.alleen als motor koud is,dus echt een dag wachten,starten en lopen.

na 2 minuten slaat hij af en slaat hij niet meer aan.als je een dag wacht slaat hij meteen aan,maar na 2 minuten is het afgelopen.(geen vonk meer)

al vervangen:complete ontstekingsunit,ontstekingsmodule,bobine,ecu.

iemand een idee? bdp sensor niet te vinden aan die auto.