Geplaatst: 22-03-2007 17:58
[77008] bougie`s en kabels al vervangen maar wagen houd in bij accelereren als of hij op 2 0f 3 cilinders loopt.
geef je geleidelijk aan gas komt hij wel op toeren.
zat zelf te denken aan overslaande dis bobine ? heeft hier iemand ervaring mee ?
gr.r.