inhouden , sputteren bij accelereren

13 reacties

Merk
Opel
Model
Astra
Type
Onderwerp
Motorcode
1.6-16 valve
Eerste inschrijving
januari 1996
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 26-11-2025

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 22-03-2007 17:58

[77008] bougie`s en kabels al vervangen maar wagen houd in bij accelereren als of hij op 2 0f 3 cilinders loopt.

geef je geleidelijk aan gas komt hij wel op toeren.

zat zelf te denken aan overslaande dis bobine ? heeft hier iemand ervaring mee ?

gr.r.