2 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 24-11-2005 19:34
Probleem met een S 300 turbo diesel, geen brandstofopvoer, alslagklep is vervangen, is er een systeem om te moeten ontluchten?