16 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 25-11-2005 15:31
[43204] Hallo lezer
Ik heb hier staan een volvo s 60 waar ik de kleppen van moet stellen,weet iemand hoe en wat ik moet doen graag reachtie evt een stel schema zoals de stand.
Voorbaat dank