Geplaatst: 25-11-2005 16:59
[43213] Wij hebben een probleem met een Excel waar 1 achterwiel blijft hangen . Nu blijkt dat de druk op de WRC blijft staan .
Het probleem heeft bij deze auto begin van dit jaar ook voorgedaan en toen hebben we een verdeel blokje op het schutbord vervangen . Het probleem kwam begin/half oktober weer terug . Zover wij nu kunnen checken zit het opnieuw in de verdeelblokje ,maar ik vind het vreemd dat na een half jaar !! dat onderdeel weer defect is .
Mijn vraag is heeft iemand anders dit probleem ook wel eens meegemaakt ?