Geplaatst: 15-02-2006 21:20
[49470] WAAR KAN IK HET INTERVALRELAIS VINDEN ; WANT HET PROBLEEM IS DAT DE INTERVAL NIET MEER WERKT ; DE RUITEWISSERS WERKEN WEL EN KOMEN GEWOON TERUG IN DE RUST STAND.
HEB ONDER DE STOEL BIJ DE ACCU GEKEKEN MAAR DAAR ZAT HET RELAIS NIET.
ZOU HET OOK NOG IETS ANDERS KUNNEN ZIJN.
GROETJES JAN