Geplaatst: 17-02-2006 15:36
Hallo allemaal,
we hebben hier een seat inca 1.9 sdi staan bj 1999 met de volgende klacht:de auto kan spontaan tijdens rit gaan inhouden en stationair onregelmatig gaan lopen (lijkt valse lucht, galoperen.)we hebben de foutcodes uitgelezen zitten er geen in we hebben de brandstofpomp al 2x gereviseerd (niet geholpen)auto heeft geen valse lucht en regelmatig brandstoffilter vernieuwd. wie heeft dit probleem ook gehad en kan ons verder helpen..