hoge km standen

3 reacties

Merk
Renault
Model
Trafic
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2006
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 17-02-2006 21:44

[49630] is er ook iemand die ervaringen heeft met traffic/vivaro met hoge km standen.

een klant van ons wil zo'n auto aanschaffen en er 35000 km per jaar mee rijden;en dat 10 jaar lang

moet ik hem een positief of negatief advies geven

mijn eigen ervaringen zijn wel dat er bij 100dkm weleens een wiellager uitligt,bij een t4 nog niet mee gemaakt

en natuurlijk de beruchte hogedrukpompen;kun je 300dkm halen op 1 pomp????? bij voorbaat dank.