Geplaatst: 17-02-2006 21:44
[49630] is er ook iemand die ervaringen heeft met traffic/vivaro met hoge km standen.
een klant van ons wil zo'n auto aanschaffen en er 35000 km per jaar mee rijden;en dat 10 jaar lang
moet ik hem een positief of negatief advies geven
mijn eigen ervaringen zijn wel dat er bij 100dkm weleens een wiellager uitligt,bij een t4 nog niet mee gemaakt
en natuurlijk de beruchte hogedrukpompen;kun je 300dkm halen op 1 pomp????? bij voorbaat dank.