Geplaatst: 27-03-2007 18:24
[77314] Heb sinds kort een rare rammel bij het rechter voorwiel. Het treedt alleen op tot 2000 toeren daarna is het weg. Af en toe in de bocht wilt ie het ook wel doen maar het lijkt alleen tot de 2000 toeren en wanneer er kracht opgezet wordt.
Op de snelweg bv wanneer er kleine hobbeltjes in de weg zitten zie je alle auto's normaal rijden maar ik tril bijna de auto uit.
Ik heb gekeken op speling op het wiel maar deze zit er niet...auto's is ook af en toe niet te houden op een gewoon rechtdoorgaande weg.
Reeds vervangen:
Lager, Stuurkogel, Veerpoot,veer, Veerschotel....ik weet het echt niet meer, misschien ergens stab rubbers of zo..
Mark