Geplaatst: 18-01-2007 19:21
[72326] Als je links draait blijft hij gewoon links draaien, rechts i.v.m. slechts na een tijdje rijden komt het stuur terug recht vanzelf. Er zit een gekraak in de rechterveerpoot bovenaan. Iemand dit al voorgehad????????????