Geplaatst: 03-04-2006 8:23
Dag ieder,
We hebben probleem met klant zijn wagen, een 4-tal maand geleden belde die op toen ie met lege accu stond. Gaan depanneren, klant wilde niet meer sukkelen en vroeg nieuwe batterij. Gemonteerd... klant rijdt 2 maand, plots terug lege batterij... gaan uitmeten, alternator werkt, geen lekstroom... . Batterij opgeladen...vandaag terug van dat... terug platte batterij, wagen wordt dagelijks gebruikt ook voor voldoende lange afstanden... het is een full option (met gps - tv - ...)
Er moet dus op ongelijkmatige tijdstippen een serieuze stroomafnemer zijn... wie weet raadt - wat hadden jullie reeds voor ? Alle hulp is welkom !
Mvg
Steven