Geplaatst: 27-03-2007 23:57
als de wagen binnengebracht werd, starte de wagen koud enorm slecht.
die oorzaak is opgelost, krukaspoelie onderaan beetje uitgelopen, de centrale bout was losgekomen! heb dus de poelie en d-riem + spanrol vv. motor starte onmiddelijk perfect, heb dan de pomp nog een klein beetje bijgesteld, tot perfect in het midden van de grafiek.
maar nu als hij warm stilgelegd word moet je ongeveer 5 seconden starten alvorens hij aanslaat.
als je het temperatuur contact afkoppeld is het beter. (temperatuur contact gecontroleerd met vag com, waarden ok)
weet er iemand raad?
mvg kris