Geplaatst: 29-03-2007 14:52
[77445] hallo,
ik moet binnenkort van een golf 1 de aandrijfaskeringen vervangen.
hiervoor moeten de schotels gedemonteerd worden.
heeft iemand hier ervaring mee? moet ik ergens speciaal op letten, en heb ik speciaal gereedschap nodig?
is het veel werk?
hoop iets te horen.
groet
Aart