E270 CDI Bonken links achterin

3 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
E270 CDI
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 19-07-2007 20:26

[84703]Hallo,

ik ben nieuw op die forum dus misschien excuus voor hoe ik een topic open,

Heb het volgende probleem of rare mankement aan de auto...

Hij bonkt links achterin, tis egt een ijzer op ijzer geluid zowat, heb achterin de auto gelegen om het te horen hoort gewoon op stabi stokje ofzo, veer was ook gebroken en meende dat dit het was, maar hij doet het nog steeds.

Ik ben radeloos vandaar dat ik het via deze weg wil proberen te vinden !

Alle rubbers heb ik bekeken en gecontroleerd en kan niets vinden !

Misschien dat iemand die bij wensink o.i.d dit eerder heeft meegemaakt en mij kan vertellen wat hij er aan gedaan heeft !

Groetjes

Sjoerd