Geplaatst: 03-04-2006 15:02
[53100] Hallo collega`s,
Ik heb hier in de werkplaats een 2.9 CRDI bj. 2003 km 81000 staan met het volgende probleem; deze auto houd in (stottert) bij een constante snelheid in iedere versnelling bij koude en warme motor bij een toerental tussen 1500 en 2000 omw/m. voor de rest loopt die perfect.
Auto heeft geen foutcodes, EGR is al afgeplugd.
Wij zijn zelf Mazda-dealer en auto is al bij de Hyundai-dealer geweest maar weet ook geen raad meer.
Wie heeft een gouden tip voor mij?
alvast bedankt ,mvgr Jack