19 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 21-11-2006 9:28
[68403] bij deze C5 station lopen spontaan de remklauwen aan achterzijde, geen wielen gewisseld of iets dergelijks , het zit allemaal vast .
wie heeft er evaringen mee.