Geplaatst: 27-07-2007 22:06
[85221]Goedendag wij hebben een passat staan en geeft aan dat de stuurhoeksensor niet goed was. Deze heb ik vervangen en de inlogcode 40168 ingevoerd en dan komt login OK en dan ga ik naar bassisinstelling aanpassen code 001 en krijg geen contact. En later de storing weer uitgelezen staat de stuurhoeksensor er nog in en regelaparaat vekeerd gecodeerd en het rode lampje knippert nou ook . Heeft iemand dit probleem eerder mee gemaakt M.V.G Jonny