Geplaatst: 02-08-2007 16:00
[85583]Beste
Heeft er al iemand de storing ; Signaal stand turbo spanning van positiepotentiometer te hoog. dit is een permanente storing.
Heb ze al gewist maar komt terug en geeft op het display van de wagen storing uitlaatgassen op en en lampje op dasbord brand.
Iemand een antwoordt op deze storing ????
Laat iets weten aub