storing uitlaatgassen

5 reacties

Merk
Peugeot
Model
307
Type
Onderwerp
Motorcode
2l 136pk 16v rhr
Eerste inschrijving
januari 2004
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 02-08-2007 16:00

[85583]Beste
Heeft er al iemand de storing ; Signaal stand turbo spanning van positiepotentiometer te hoog. dit is een permanente storing.
Heb ze al gewist maar komt terug en geeft op het display van de wagen storing uitlaatgassen op en en lampje op dasbord brand.
Iemand een antwoordt op deze storing ????
Laat iets weten aub