Geplaatst: 19-02-2006 22:42
[49781] Heb koppakking van E 320 6 cil lijn vervangen en de olielekkage
is een tijdje weggeweest maar komt nu weer terug, weet iemand
of hier een modificatie op is(lekt aan voorzijde en achterzijde)
klepdekselpakking = droog
komt dit vaker voor???????