Geplaatst: 22-02-2006 16:58
auto rijd goed alleen als je boven de 3500 toeren kom gaat het lampje branden en heeft de motor even geen vermogen meer laat je gas los en je geeft weer gas dan heb je weer vermogen. turbo druksensor is al vervangen heeft 1 fout ladedruk sensor signaal te hoog. zit er aan te denken dat de waste gate niet goed werkt dat de turbo druk veel te hoog word want de auto trek super. het is een 2.4 jtd met 237000km.