Geplaatst: 22-02-2006 17:12
[50006] Ik heb hier een vito 108cdi an bj 2001 waarvan de tankmeter niet goed is.
De tankmeter heeft eerst een tijd op halfvol blijvenstaan en nu na een tijd is de meter naar beneden gezakt en geeft nu aan dat de tankleeg is ook het lampje brand. soms begint de meter spontaan op te lopen naar vol en zakt dan gelijk weer terug dit blijft hij doen tot je het contact afzet.
Kent iemand dit probleem of kan mij raad geven???
mvg jan