kachel wordt niet warm

3 reacties

Merk
Mazda
Model
323
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1989
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 22-02-2006 22:28

[50048] wat is nu nog de oplossing om de kachel warmer te laten blazen.

als de motor op temp. is dan blaast de kachel lauwe lucht. ik heb de kachelkanalen doorgeblazen (kanalen door schutbord) en heb de bediening van de kachel (schotten) nagekeken stond goed en werkt,een andere thermostaat er in gezet. de motor komt goed en vlot op temp. niets mocht baten wat bied nog soellaas, want we kunnen nog lang genoeg koud liggen

groeten Ricardo