Inhouden bij plm. 2500 toeren. (soms)

2 reacties

Merk
Opel
Model
Corsa
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 25-09-2005 16:02

[39042] Opel corsa X1.4XE bj 1999

Bij het uitlezen, kreeg ik de melding van dat de "inlaat luchttempratuursensor" de spanning te hoog is.

Sensor v.v. geen resultaat.

Wie heeft een antwoord hier op ?