probleem elec. raam.

7 reacties

Merk
Audi
Model
A4
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1995
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 28-09-2005 10:51

[39208] bij deze A4 uit 95 gaat het raam als je het na beneden doet halverwege vanzelf weer omhoog. en omgekeerd ook dus bij raam sluiten gaat het raam halverwege weer open . het gaat om het linker voorraam.

wie weet de oorzaak ?