Geplaatst: 25-11-2006 21:54
Hallo mensen, ik heb laatst een moter verv, mijn vraag is , is de kabelboom van een m50 moter gelijk aan een m52 moter ?, hij was nlk compleet met kabelboom en dus ook met stekker deze paste gewoon op de ecu die van de auto zelf was.
Op het eind van het chassisnr eindigt deze op 320 maar heb klepstoters bestelt van een 320 maar deze waren te klein van een 325 paste wel , er is in het verleden wel wat gebeurt met deze auto alleen weet ik dus niet wat.
Hij loopt mooi rond en stationair maar zodra je gas geeft hoor je hem smoren en de moter heeft ook geen trekkracht die je verwacht van een 6 cil.
alle slangen nagekeken en bij mij wete is dit geen vanos.
alvast bedankt voor de reacties
met vr grt Sjaak