Bout Afgebroken.

26 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Polo
Type
Onderwerp
Motorcode
aee 1.4
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 28-07-2007 18:37

[85269]jongens ik heb een probleem waar ik mee in mijn maag zit.
het volgende gebeurde bij het demonteren van het thermostaathuis braak de onderste bout m6 af gelijk met kop.
op zich nog geen probleem alleen met het boren (achteraf een iets tedun boortje gebruikt) breekt deze boor af.
de boor zit dieper dus ik kan er niet bij.
met een groter boor tot aan de kleine boor geboort.
ik krijg geen beweging in dat stukje.
zover ik het nu moet bekijken zal ik er een andere kop op moeten zetten maar heeft iemand van jullie zo n probleem ook gehad en toch misschien een oplossissing om dat stukje eruit tekrijgen.
let wel je kan er dus niet met een tangentje of iets dergelijks bij.
ik wacht met smart op antwoord want ik ben er niet zo vrolijk van geworden.

groetjes jan.