distributieriem af

14 reacties

Merk
Opel
Model
Corsa
Type
Onderwerp
Motorcode
Y17DT
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 22-11-2006 14:00

[68496] bij deze motor is de distributieriem afgebroken bij het starten ; we hebben de riem vervangen , de motor draait , maar er zit een lawaai in ( tikken )

we hebben de nokkenas gedemonteerd maar daar is niks te zien ;

wie heeft daar ervaring mee bij deze motor met een afgebroken riem ?

Heeft 150.000 km gedaan

dank