Geplaatst: 22-11-2006 14:00
[68496] bij deze motor is de distributieriem afgebroken bij het starten ; we hebben de riem vervangen , de motor draait , maar er zit een lawaai in ( tikken )
we hebben de nokkenas gedemonteerd maar daar is niks te zien ;
wie heeft daar ervaring mee bij deze motor met een afgebroken riem ?
Heeft 150.000 km gedaan
dank