Geplaatst: 26-06-2007 14:00
[83164]hij verzuipt zichzelf als je m uitzet nadieselen en dan niet meer starten moet dan aangeduwd worden om weer te starten. ook loopt hij qua toeren onregelmatig hoog laag. lambda al vervangen en rubber onder carberateur ook al op advies van mercedes maar nix helpt. wie weet wat of is bekend met dit probleem