Geplaatst: 06-10-2005 15:04
[39759] Als je afgeremd op de motor met een heel klein beetje gas, houd de motor in.
Wij hebben geen foutcode's.
Het gasklephuis grondig gereinigd. ( het probleem was hierna een paar maanden weg )
De computer is met de nieuwste versie hergeprogrameerd.